Щорічно студенти спеціальності «Початкова освіта» залучаються до одного з видів практики освітньої програми Intel@ «Навчання для майбутнього». Результатом навчання за цим курсом програми є розроблення та захист кожного його учасника навчального проекту, подальша розробка якого передбачає впровадження спланованого проекту при навчанні учнів ЗОШ.
Цього року 37 студентів четвертого курсу отримали сертифікати, які засвідчили високу якість, креативність, професійність набутих ними знань і вмінь. У кожній з чотирьох творчих груп за багато років роботи над проектами склалися свої традиції, але всі тренери націлювали студентів на змістовну, згуртовану, злагоджену, ритмічну роботу з уявними групами дітей; вчили формулювати точні, лаконічні, конкретні завдання і виконувати певні форми роботи, обумовлені умовами проекту – презентацію, публікацію, веб-сайт, кросворд, анкету, журнал тощо.
Соціальні проекти студентів досить актуальні, адже ідеї та технології Intel допомагають молоді рухатися вперед, проводити власні дослідження в рамках розроблених проектів.
На захист студентських навчальних проектів були запрошені студенти-третьокурсники спеціальності «Початкова освіта». За їх відгуками, слід відзначити ґрунтовну підготовку студентів-керівників проектів, які підготували творчі оригінальні різноманітні роботи, які вже зараз можна було б узяти за взірець для майбутніх практикантів та вчителів.
Участь у даній програмі створює стійку мотивацію студентів щодо майбутньої професійно-педагогічній діяльності, розкриває їх творчий потенціал та формує інноваційний тип мислення, який є невід’ємною якістю успішного педагога в інформаційному суспільстві.
Панасенко Т.В., заступник директора
з навчально-виробничої роботи
Фотогалерея:
|